Vůně nemusíme nutně vnímat jako prostředek eliminace pachů na toaletách. Náš čich je spojen s částí hypothalamu, který řídí pocity hladu a žízně. Podpořit tak chuť k jídlu a žízni není nic složitého, když víme, jaké vůně používat.
Stále se vracející zákazník je sen každého hoteliéra. Zapsat se do paměti zákazníka pozitivním dojmem je to nejdůležitější a přesně to rozhoduje, zda se vrátí nebo ne. Vůně vždy musí odpovídat prostředí hotelu, ročnímu období a věkovému složení.
Vůně/zápach vyvolávají emoce, které se v našem mozku ukládají a při opakované návštěvě se tyto emoce opět probouzí.
Nákupní chování zákazníků významně ovlivňuje při nákupu prostor, hudba a také vůně. Tato trojkombinace působí podprahově a vede zákazníka ke konečnému nákupu. Vůně vám vybereme s ohledem na zmíněný prostor a také na základě identifikace cílového zákazníka.
Stejně tak jako zdobí atraktivní ženu specifický parfém, bude také váš prostor detailně sladěn s očekáváním daného tipu zákazníka. Také nákup může být díky vůním jedinečnou a nevšední událostí.
Smyslem interiérových vůní na pracovišti je vytvořit příjemnou atmosféru, ale hlavně zvýšit produktivitu. Ne nadarmo zahraniční firmy investují miliony do firemních heren, relaxačních místností nebo posiloven. Cílem je udržet své zaměstnance v co nejlepší kondici, co nejdéle na pracovišti, spokojené a hlavně efektivní.
Ordinace jsou prostředím, kde je žádoucí vyvolat v pacientech pocit bezpečí a jistoty. Daná vůně zmírňuje jejich nervozitu a obavy. Následné zklidnění pacienta umožňuje mnohem snazší průběh při vyšetřeních. Vhodně zvolená vůně je prostředkem, zmírňujícím stres a navozením uvolňující atmosféry.
Kontaktieren Sie uns unter +43 650 71 00 918 oder schreiben Sie uns eine Nachricht. Wir beraten Sie gern.