První vjem návštěvníka hotelu je velice důležitý a může ovlivnit jeho další pobyt v hotelu. První smysly, které dávají signály jsou zrak a čich. Pokud je tedy hotel zcela nový, útulný, hezky vybavený je to první dobrý signál, druhým musí být správná vůně, která vytvoří emoci a ta se v mozku společně s vizuální emocí uloží. Tím dokážete eliminovat potřebu zákazníka vyhledávat různé nedostatky. Tyto pozitivní emoce jsou dále v mozku uloženy a mohou výrazně přispět k opakované návštěvě zákazníka.
Hodně hoteliérů vliv vůní na člověka podceňuji a o to více prostředků musí vynakládat na získávání klientů.
Řešení interiérových vůní v hotelech je zcela individuální a neexistuje jedno pravidlo, kterým by se dalo řídit například, jak vybrat správné vůně nebo kde umístit přístroje.
Důležitou vlastností je vždy zdravotní nezávadnost vůní.
Kontaktieren Sie uns unter +43 650 71 00 918 oder schreiben Sie uns eine Nachricht. Wir beraten Sie gern.